среда, 9 апреля 2014 г.

Ми всі українці – одна сім’я,єднає нас Тарасове ім’я.

4.03 працівники Комишанської бібліотеки – філії разом з вихованцями та вихователем дитячого садка «Сонечко» Моргаль С.П. провели дитячий ранок «Ми всі українці – одна сім’я,єднає нас Тарасове ім’я».
Щовесни,коли тануть сніги
І на рясті просує «веселка»
Повні сил і живої снаги,
Ми вшановуєм пам’ять Шевченка.
Ми зустрілися з великим українським поетом Шевченком. Запаливши свічку,ми запалили у дитячих серцях іскорку віри,надії і любові до рідної землі, свого народу.
Придивившись до портрета Т.Г.Шевченка діти зустрілись з його сумними очима,в яких затаїлись невиплакані сльози,біль і печаль. Високе чоло свідчить про високий розум і його наче переповнюють думи. Він мріє про свою долю безталанну,про далеких рідних людей,про Україну.
В похилій хаті край села,
Над ставом чистим і прозорим
Життя Тарасику дала
Кріпачка – мати,вбита горем.
Разом з дітками ми ознайомились з біографією поета з його життєвим і творчим шляхом.
Діти читали вірші Т.Шевченка «Вітер віє,повіває», «Тече вода із-за гаю», «Садок вишневий коло хати». «Зацвіла в долині», «Зоре моя вечірняя» та інші.
Народ шанує Шевченка. Його пісні,його думи в Україні повік не забудуть.


Комментариев нет:

Отправить комментарий